loader image

Usluge

Društvene mreže (social marketing)

Facebook
Google
Instagram

Društvene mreže

 

Marketing putem društvenih medija moćan je način da tvrtke svih veličina dosegnu potencijalne kupce. Vaši kupci već komuniciraju s robnim markama putem društvenih medija, te je izuzetno važno  razgovarati izravno s svojom publikom putem društvenih platformi poput Facebooka, Twittera, Instagrama i Pinterest-a i ostalih.

Marketing društvenih medija uključuje aktivnosti poput objavljivanja ažuriranja teksta i slika, videozapisa i drugog sadržaja koji pokreće angažman publike, kao i plaćeno oglašavanje na društvenim medijima

Izvrstan marketing na društvenim mrežama može donijeti izvanredan uspjeh vašem poslu, može kupcima i klijentima na vizualno kvalitetan način prezentirati vašu kompaniju i vaše poslovanje.

Prije nego što započnemo s kreiranjem marketinških kampanja na društvenim medijima, pomno analiziramo ciljeve vaše tvrtke. Započeti marketinšku kampanju na društvenim medijima bez društvene strategije na umu je poput lutanja šumom bez karte – možda ćete se zabaviti, ali vjerojatno ćete se izgubiti.

Evo nekoliko pitanja koja postavljamo prilikom definiranja vaših marketinških ciljeva na društvenim mrežama:

Čemu se nadate postići marketingom na društvenim medijima?

Tko vam je ciljna publika?

Gdje bi se vaša ciljna publika družila i kako bi koristili društvene medije?

Koju poruku želite poslati svojoj publici pomoću marketinga na društvenim mrežama?

 

Nakon analize vaših ciljeva, pristupamo otvaranju profila na svim najvažnijim društvenim mrežama gdje ciljano postavljamo kvalitetni sadržaj sukladno planiranoj strategiji.

Naš tim stručnjaka će upravljati profilima na Facebooku, Instagramu, Twitteru, Pinterestu ili putem Vibera na način da vaše poruke dođu do ciljane publike i da ostvare željeni rezultat. Materijali (slike ili videa) koji se objavljuju mogu biti vaši ili ih naš tim može profesionalno producirati, sve sukladno dogovoru i vašim željama.

Danas velika većina kupaca i korisnika usluga koristi društvene mreže i na njima dobiva najvažnije informacije i stječe prve dojmove o vama, stoga je upravo kvalitetno upravljanje društvenim mrežama jedan od ključeva povećanja vaše konkurentnosti.